Prijavi se na INdoor KREATIVAC 2017.!
NAJBOLJI KREATIVNI RADOVI NA INDOOR MEDIJIMA TE MEDIJIMA NA PLAŽAMA

Prijavi se na INdoor KREATIVAC 2017.!
NAJBOLJI KREATIVNI RADOVI NA INDOOR MEDIJIMA TE MEDIJIMA NA PLAŽAMA

00
DAN
00
SAT
00
MINUTA
00
SEKUNDA
INdoor Fleka

Tko su B1 PLAKATI

TKO_SU_B1

Tvrtka B1 PLAKATI osnovana je 1998.godine. U to vrijeme je na tržištu oglašavanja nedostajalo kvalitetnih i inovativnih komunikacijskih kanala, a oglašivači su tražili nove načine dopiranja do kupaca. Vođeni jasnom vizijom, osnivači tvrtke Mislav Lizatović, Dražen Cvijetić i Ante Bebić, prepoznali su potrebe tržišta oglašavanja te otkrili načine kako novim kanalima komunikacije doprijeti do različitih ciljanih skupina.

Komunikacijski kanali koje smo od temelja razvili na mjestima gdje do tada nisu postojali su: domovi zdravlja, ljekarne, javni prijevoz, poslovni tornjevi, obrazovne ustanove, veterine i plaže. Iste godine kada je osnovana tvrtka B1 PLAKATI, uspješno smo u Hrvatskoj te Bosni i Hercegovini razvili pionirski projekt bigboard-a TOP MEDIA, koji je zbog naše koncentracije na indoor oglašavanje kasnije prodan Metropolis Mediji (vidi slike).

Zajedno s našim idejama rasla je i naša tvrtka tako da s ponosom ističemo da danas na tržištima Hrvatske, BIH, Srbije, Makedonije i Crne Gore stalno zapošljavamo 48 marketinških i prodajnih stručnjaka te 86 vanjskih suradnika koji nam obavljaju plakaterske i montažerske poslove. Ukupno u Hrvatskoj i regiji raspolažemo s preko 35.000 oglasnih površina.

Značajke B1 medija:
•    locirani su na mjestima gdje se ciljna skupina po prirodi prostora već nalazi
•    ne mogu se ugasiti poput TV-a i radija ili odložiti poput tiskovina
•    istovremeno su i sadržaj i reklama
•    uljepšavaju prostor i nisu agresivni
•    funkcionalni su (mediji na plažama: svlačionice, tornjevi za spasioce, info panoi…)
•    edukativnog su karaktera (obrazovne i zdravstvene ustanove, ljekarne)
•    iznimno su uočljivi i postižu visoku frekventnost u komunikaciji
•    utječu na kupce u posebnom psihološkom trenutku ( jutarnja svježina pri odlasku na posao ili školu, razmišljanje o kupnji u trenutku povratka kući, zdravstveni problemi, opuštanje na plaži…)

Za našu punoljetnost i uspjeh u proteklih 18  godina, najviše su zaslužni naši klijenti! Kontinuiranim korištenjem naših oglasnih kanala i inovacija te implementiranjem zajedničkih  znanja i iskustva, zajedno dolazimo do željenih rezultata i prodajnih uspjeha.  Hvala svima koji su prepoznali i osjetili efikasnost naših medija! Vjerujemo da ćemo još dugo uspješno surađivati i rasti zajedno!

 

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn