INdoor Kreativac 2018

Mediji B1 PLAKATA nude osmišljavanje zanimljivih i kreativnih promotivnih poruka na mjestima gdje ciljane skupine borave po prirodi prostora: JAVNI PRIJEVOZ, POSLOVNE ZGRADE, PLAŽE, LJEKARNE TE ZDRAVSTVENE I OBRAZOVNE USTANOVE. Boravkom u navedenim prostorima, poruke se prirodno i nesmetano nameću potencijalnim kupcima koji uz to imaju mogućnost brzo reagirati i realizirati kupnju oglašenog proizvoda/usluge zbog blizine prodajnih mjesta navedenih prostora i B1 medija, dok je LJEKARNA ujedno i samo prodajno mjesto.

Stoga, B1 PLAKATI već osmu godinu zaredom potiču osmišljavanje promotivnih kampanja koje će iskoristiti sve KREATIVNE prednosti i mogućnosti B1 medija.

 

Potičemo naše klijente – oglašivače i kreativne agencije da na INdoor natječaj prijave uspješno osmišljena kreativna rješenja već realiziranih promotivnih kampanja, uz  prilagodbu B1medijima, ili da osmisle sasvim nova kreativna rješenja koja će iskoristiti sav potencijal B1 medija i ciljane skupine kojoj se obraćaju.

 

Prema izboru publike na 11. WMF-u najbolja kreativna rješenja na natječaju INdoor Kreativac 2018 su :

POBJEDNIK 2018: PIPI RAZGLEDNICE

Agencija: Imago reklamna agencija

Klijent: Dalmacijavino Split d.o.o.

2.MJESTO: VATRA

Agencija: Imago reklamna agencija

Klijent: Hrvatske šume

3.MJESTO: NOVAC NA DOHVAT RUKE

Agencija: Bruketa&Žinić&Grey

Klijent: Addiko Bank d.d.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Finalisti

Dosta je jednog ukusa!

IGRAČKE ZA ODRASLE

Jesi li za Hopa cupa?

Sirela tramvaji

Vatra

Zašto se kuhate ovog ljeta?

Novac nadohvat ruke

Pipi Razglednice

S Margom do vrha!

Jana – DUBOKO IZNAD SVIH