INdoor kreativac 2015

Dobro KREATIVNO RJEŠENJE osnova je bilo koje uspješne promotivne kampanje. Što ako imate medij koji ne mora sadržajem i programom privlačiti svoje gledatelje, slušatelje ili čitatelje?

Što kad je ciljana publika već u čekaonicama domova zdravlja,u veterinarskim stanicama ili u ljekarnama? U vozilima javnog prijevoza, u školama i na fakultetima, u liftovima i hodnicima poslovnih zgrada? Ili na plažama?

U tom slučaju DOVOLJNO JE IMATI DOBRO KREATIVNO RJEŠENJE koje će po principima AIDA odraditi svoj posao. Prodati Vaš proizvod! Dovoljno je da se kreativnim rješenjem PRIVUČE PAŽNJA i ZAINTERESIRA točno definirana ciljana skupina koja se već nalazi u određenom prostoru ili na plažama. Dovoljno je razumjeti prirodu tih medija koji su i zanimljiv SADRŽAJ i efikasna PROMOCIJA. U takvim prostorima polako se stvara ŽELJA, a kako je PRODAJNO MJESTO vrlo blizu i dostupno u kratkom roku, dovoljno je pozvati kupce na AKCIJU i dobiti izvrsnu PRODAJNU REAKCIJU!

Predstavljamo one koji su najbolje odradili posao u 2015.!

 

POBJEDNIK 2015.: ŠEF
NAZIV PRIJAVITELJA: McCann, Zagreb

2. MJESTO: BLACK RADLER FUN
NAZIV PRIJAVITELJA: Imago reklamna agencija

3. MJESTO: IDEMO DELAT
NAZIV PRIJAVITELJA: Status Grupa

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Finalisti

Zašto čekati na zdravlje

Vipme back to school

Šef

Racionalist

Iskonovci vide prije

Idemo delat

Hrvatska volontira

Brzina

Black radler gun

7 dana na tronu